Als receptionist of onthaal medewerker ben je verantwoordelijk voor onderstaande taken:
- Je bent de stem en het gezicht van het notariskantoor en sta je in voor het verwelkomen van ons cliënteel.
- Behandel je en verbind je inkomende telefoons door.
- Sta je in voor het afhandelen van post, aangetekende post en verzoeken die via e-mail binnenkomen op onze infobox.
- Hou je de agenda bij voor de verschillende vergaderzalen en ruim jij deze op tussen de vergaderingen door.
- Sta je in om de nodige kopieën te maken van documenten en bereid je op tijd de legalisaties voor. Jij beheert ook de voorraad van allerlei bureaumaterialen.
- De taken zijn gevarieerd en kunnen evolueren naargelang jouw vaardigheden en ervaring. Je werkt voornamelijk in het Frans en Nederlands.
Als receptionist of onthaal medewerker:
- Ben je zeer goed tweetalig Nederlands - Frans en heb je een verzorgde presentatie.
- Heb je een relevante ervaring van meerdere jaren als receptionist en hecht je veel belang aan een goed onthaal van cliënten.
- Ben je discreet, stressbestendig, hulpvaardig, toegewijd en vrolijk.
- Ben je goed georganiseerd en en in staat om meerdere verzoeken tegelijkertijd te behandelen.
- Heb je een goede beheersing van standaard IT-tools.
- Kan je starten op maandag 1 juli.
Het bedrijf is een dynamisch notariskantoor gelegen in centrum Brussel en heel gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer. Het notariaat telt meer dan 40 enthousiaste medewerkers en biedt een boeiende en afwisselende functie, een permanente bijscholing en een correcte verloning met extra legale voordelen. Werkuren zijn van 9u tot 17u30 (7,5u/dag) van maandag tot vrijdag.
Yves Vannerom
0491/32.62.22
yves@qisjobs.be